Facebook: Ο… “τζάμπας” πεθαίνει σταδιακά…


Πηγή & πλήρες άρθρο: wdf

 

To φιάσκο της εισόδου στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης προφανώς έκανε τους οικονομικούς ιθύνοντες του facebook να ξανασκεφτούν το μάρκετινγκ του πλέον δημοφιλούς ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης.

Έχοντας απολέσει τουλάχιστον τη μισή αξία του από τη μέρα της αρχικής διαπραγμάτευσης στη Γουόλ Στριτ (τον περασμένο Μάιο) η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα για τους «φίλους» του δικτύου να πληρώσουν.

Τουλάχιστον για ορισμένες από τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται. Αλλωστε η βασική ένσταση των επενδυτών είναι ότι το facebook έχει μεν ένα διαρκώς αυξανόμενο όγκο πελατών οι οποίοι όμως δεν έχουν πλήρως αυτή την ιδιότητα αφού δεν καταβάλλουν κανένα τίμημα για να δημιουργήσουν την προσωπική τους σελίδα.

Η δοκιμαστική τιμή της υπηρεσίας στις ΗΠΑ έχει οριστεί στα επτά δολάρια. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια ακόμα προσπάθεια του κοινωνικού δικτύου να πειραματιστεί με νέους τρόπους για να αυξήσει τα έσοδα του. Την περασμένη εβδομάδα μάλιστα το facebook παρουσίασε μια ακόμη δυνατότητα της ιστοσελίδας που επιτρέπει στους αμερικανούς χρήστες να αγοράζουν και να στέλνουν κάθε είδους δώρα στους φίλους τους όπως γλυκά ή ευχετήριες κάρτες. Με το αζημίωτο ασφαλώς.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s